Hieronder ziet u het organogram van v.v. Dalen, met daarin per commissie een vermelding van het verantwoordelijk bestuurslid / de portefeuillehouder. Vervolgens vindt u daaronder een overzicht van de vacante plekken én daaronder een omschrijving van de taken per functie. We doen ons best dit overzicht zo actueel en kloppend mogelijk te houden. Mocht u iets zien wat niet klopt of iets missen, dan horen we dit graag. Wanneer u graag 1 van de vacante plekken in wenst te vullen, horen we dit natuurlijk ook graag van u.

Portefeuillehouder per commissie:

  • Jeugd  →  Michel Boer
  • Seniorenvoetbal → Henk Assen
  • Materiaal en kleding  →  
  • Financiële zaken  →  Rudolf Hidding
  • Commerciële zaken  →  Michel Fledderus
  • Vrijwilligerszaken → Harold Soppe
  • Technische zaken → Reinoud Haak
  • Website  →  Derk Lennips
  • Activiteiten  →  Michel Fledderus
  • Groenploeg  →  Riekus Hazelaar
  • Velden, lopende zaken  →  Henk Assen
  • Klusploeg →  Riekus Hazelaar
  • Schoonmaakploeg → Riekus Hazelaar
  • Scheidsrechterszaken → Riekus Hazelaar
  • Kantine  →  Riekus Hazelaar
  • Ordedienst  →  Michel Boer
  • Ledenadministratie  →  Rolf Ruinemans
  • Wedstrijdsecretaris zaterdag → André Ruinemans
  • Wedstrijdsecretaris zondag → Henk Assen

Voor welke taken, naast wat hierboven als vacant staat aangegeven, we nog een geschikte vrijwilliger zoeken:

  • Portefeuillehouder schoonmaakploeg
  • Commissielid Schoonmaakploeg
  • Commissielid Activiteiten jeugd
  • Ordedienst zaterdag

Beknopte omschrijving van taken per vacante functie /taak:

  • Portefeuillehouder schoonmaakploeg: heeft als verantwoordelijkheid alles omtrent de planning van de schoonmakers in goede banen te leiden. Als de schoonmaakploeg vragen of opmerkingen heeft, is deze persoon ook het aanspreekpunt.
  • Commissielid Schoonmaakploeg: Helpt mee met het schoonhouden van de kantine en de bestuurskamer.
  • Commissielid Activiteiten jeugd: Helpt mee met het organiseren van activiteiten voor de jeugdleden.
  • Ordedienst zaterdag: Helpt 1 x per maand op de zaterdag 3 a 4 uur mee door onder andere trainers en scheidsrechters te ontvangen en als aanspreekpunt te functioneren